احمد مهدی زاده رئیس اداره گاز تولم شهر شد
احمد مهدی زاده رئیس اداره گاز تولم شهر شد
روز یکشنبه 18 اردیبهشت مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز تولمشهر با حضور معاون فرماندار صومعه سرا، بخشدار تولم شهر و معاون بهره برداری و رئیس حراست شرکت گاز استان گیلان و رئیس اداره گاز صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی گاز گیلان- در این مراسم از زحمات آقای رمضان یوسف مدد رئیس پیشین اداره گاز تولم شهر، تقدیر بعمل آمد و حکم ریاست اداره گاز تولم شهر به آقای احمد مهدی زاده اهدا شد.

در ابتدای این مراسم آقای داود توفیقی معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری صومعه سرا از تلاش ها و خدمات آقای یوسف مدد در مدت تصدی ریاست اداره گاز تولم شهر قدردانی کرد و گفت: اداره گاز در زمان ریاست ایشان یکی از ادارات نمونه شهرستان بلحاظ ارائه خدمات کمی و کیفی و همچنین تکریم ارباب رجوع بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون گرمای گاز به تمام شهرها و روستاهای صومعه سرا رسیده است، گفت: به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز با افتخار می گوییم که همه مردم شهرستان صومعه سرا بهره مند از گاز طبیعی می باشند.

در ادامه میر کمال موسوی بخشدار تولم شهر ضمن قدردانی از خدمات و همکاری شایسته آقای یوسف مدد با این بخشداری اظهار داشت: ما در بخشداری همواره ارتباطات کاری مناسبی با اداره گاز و رؤسای پیشین این اداره داشته ایم و امیدوارم این ارتباطات با رئیس جدید اداره گاز نیز ادامه یابد.

پس از آن آقای محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی نماینده شهرستان صومعه سرا با این شرکت درجهت حل مسائل و مشکلات مرتبط با گاز، از همکاری شایسته و مستمر فرماندار و معاونین فرمانداری صومعه سرا برای خدمات رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی تشکر و قدردانی کرد.

وی درخصوص رئیس جدید اداره گاز تولم شهر گفت: آقای مهدی زاده یکی از کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت گاز و از خانواده معزز شهدا می باشد و از ایشان می خواهم در مسئولیت جدید نیز همانند گذشته با همت و تلاش بی شائبه برای خدمت رسانی به مردم تلاش نماید.

در پایان این مراسم حکم ریاست اداره گاز تولم شهر توسط آقای داود توفیقی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری صومعه سرا به آقای احمد مهدی زاده اهدا شد و پس از این برنامه، وی با حضور در اداره گاز تولم شهر به کارکنان این اداره معرفی شد.

لازم به توضیح است ماه گذشته آقای رمضان یوسف مدد رئیس پیشین اداره گاز تولم شهر به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان منصوب شد.

  • منبع خبر : گاز گیلان