حضور کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان در جشنواره ورزشی صنعت آب و برق گیلان
حضور کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان در جشنواره ورزشی صنعت آب و برق گیلان
مسابقات فوتسال پيشكسوتان صنعت آب و برق گيلان به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان، در مجموعه ورزشی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ دبیر هیات ورزش شرکت آبفای گیلان گفت: جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق گیلان در بخش بانوان در رشته های دارت، دوومیدانی و فوتبالدستی؛ و در بخش آقایان در رشته های دارت، شنا، فوتسال پیشکسوتان، تنیس روی میز و دوومیدانی برگزار شد.

حمیدرضا ناطقی افزود: در این رقابت ها کارکنان آبفای گیلان در بخش بانوان در مسابقات دارت انفرادی، فوتبالدستی تیمی و دوومیدانی انفرادی؛ همچنین در بخش آقایان در مسابقات دارت تیمی عناوین قهرمانی کسب کردند.

وی تصریح کرد: مقام نائب قهرمانی در مسابقات فوتسال پیشکسوتان، شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز در بخش آقایان و فوتبالدستی تیمی و آمادگی جسمانی انفرادی در بخش بانوان؛ مقام سوم رشته های دارت و دوومیدانی انفرادی بانوان و دوومیدانی انفرادی آقایان به کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان تعلق یافت.

ناطقی با اشاره به اینکه مسابقات دارت آقایان و بانوان، فوتبالدستی و آمادگی جسمانی بانوان و همچنین فوتسال پیشکسوتان در سالن ورزشی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برگزار شد، افزود: شرکت آب منطقه ای استان جام اخلاق این رویداد ورزشی را به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش؛ جوایز و جام اخلاق با حضور مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق بعنوان ریاست هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان پس از اتمام بازی فینال فوتسال پیشکسوتان به تیم های برتر اهداء شد.

 

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان