هم افزایی بیش از پیش ائمه جماعت و مساجد جهت بهبود شاخص های فرهنگی
هم افزایی بیش از پیش ائمه جماعت و مساجد جهت بهبود شاخص های فرهنگی
در آستانه سال ۱۴۰۱ شمسی و عید نوروز، مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با ائمه جمعه مساجد روستاهای منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در آستانه سال ۱۴۰۱ شمسی و عید نوروز، مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با ائمه جمعه مساجد روستاهای منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست که به منظور هم افزایی، تشریک مساعی با ائمه جمعه و جماعات روستاهای منطقه برگزار شد، ائمه جمعه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی و دغدغه های اجتماعی مطرح کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام زمان(عج) و همچنین نوروز ۱۴۰۱ با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های ائمه جماعت و مساجد گفت: با استفاده از استعدادها و ظرفیت های درون روستاها می توان جامعه ای پویا و تحول گرا داشت چراکه غافل شدن از مسائل فرهنگی و دینی، موجبات زیان افراد و جامعه می شود و در همین راستا بر لزوم حمایت بیشتر سازمان از مساجد در حوزه های فرهنگی تأکید می کنیم.

وی با اشاره به نقش و ظرفیت های الگوسازی منطقه آزاد انزلی در حوزه های اقتصادی، خواستار هم افزایی بیش از پیش ائمه جماعت و مساجد جهت حفظ مولفه های اصیل فرهنگ ایرانی-اسلامی و بهبود شاخص های فرهنگی در سطح منطقه شد و افزود: سازمان منطقه آزاد انزلی، توجه به مسئولیت اجتماعی و دغدغه های ساکنین منطقه در حوزه های مختلف را از اولویت های کاری خود قلمداد می کند و برگزاری چنین نشستی در راستای همکاری بیش از پیش فی مابین جهت نیل به اهداف و وظایف فرهنگی و دینی است.

گفتنی است در این نشست صمیمی که اعضای هیئت مدیره و معاونین سازمان حضور داشتند، با اهدای لوح از ائمه جمعه و هیئت امنای مساجد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

  • منبع خبر : منطقه آزاد انزلی