اطلاع رسانی و تقویت سبک جدید زندگی وظیفه رسانه ها در دوران پساکرونا است.
اطلاع رسانی و تقویت سبک جدید زندگی وظیفه رسانه ها در دوران پساکرونا است.
نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار گردید.

به گزارش  رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، نشست هم اندیشی کمال عباس نژاد رییس این اداره با اصحاب رسانه و با هدف تعامل بیشتر بین خبرنگاران و ساماندهی سایت های خبری و پیام رسانها و حل مشکلات خبرنگاران ، صبح روز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار گردید.

در این جلسه ، کمال عباس نژاد رییس این اداره پیرامون راهنمایی اصحاب رسانه در خصوص نوع خبررسانی در سطح شهرستان و رعایت درج اخبار صحیح و درست خبرنگاران مطالبی را عنوان نمودند و تصریح کردند : خبرنگاران باید در یافتن حقایق اصرار بورزند و در هنگام جمع آوری و نگارش مطالب ، دقیق و سنجیده عمل کنند.

وی گفت : گردانندگان سایت های خبری فاقد مجوز که در طی یک سال گذشته فعالیت داشته اند ، می بایست نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت خبری مورد نظر با هماهنگی این اداره در سامانه رسانه های کشور اقدام نمایند.

عباس نژاد با اشاره به آگاه سازی مردم نسبت به بیماری کرونا ، اذعان داشت : رسانه ها به عنوان یک حوزه تاثیرگذار و جهت دهنده به افکار وسلایق مردم در بحران کرونا ، در راستای انعکاس و بیان توصیه های پیشگیری و بیان واقعیت ها ، نقش بسزایی دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر تصریح کرد : تقویت سبک جدید زندگی ، وظیفه رسانه ها در دوران پساکرونا است که رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی مناسب ، بستر مناسبی برای ایجاد و تقویت سبک جدید زندگی در این دوران باشند.

وی درپایان گفت : با توجه به ایام الله دهه مبارک فجر ، خبرنگاران نسبت به اطلاع رسانی برنامه های این دهه و حفظ آرمانهای انقلاب و شهدای گرانقدر تلاش نمایند.