هدف از برگزاری مانور وصول مطالبات، ارائه هرچه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مشترکان برق است
هدف از برگزاری مانور وصول مطالبات، ارائه هرچه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مشترکان برق است
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حاشیه بازدید از ششمین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات این شرکت، اظهار داشت: این مانور با هدف وصول حداکثری مطالبات جهت جلوگیری از انباشت و رسوب مطالبات، ارتقای رتبه شاخص وصول مطالبات این شرکت و در نهایت ارائه هرچه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مشترکان برق در سطح استان برگزار شد.

 به گزازش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان مهدیزاده مذیر عامل این شرکت گفت: در طی برگزاری این مانور همکاران امورهای اجرائی سراسر استان با اعزام گروه های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی های معوق داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: این مانور در کل استان و در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آنها با فعالیت ۱۱۹ اکیپ به اجرا درآمد.

محمد تقی مهدیزاده در پایان به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفی شان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان