نهال انقلاب با پشتیبانی از ولی فقیه و ایثار مردم رشد نمود
نهال انقلاب با پشتیبانی از ولی فقیه و ایثار مردم رشد نمود
عبداله پاکاری در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گیلان گفت: نهال انقلاب در بهمن 57 با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و روحیه انقلابی و آزادی‌خواه ملت ایران به رشد خود ادامه داد و به برکت خون هزاران شهید پا گرفت و تناور شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از گزارش ایثار گیلان،مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان در جلسه کمیته ایثارگران ،با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه استان گیلان ۶۳ شهید و ۴۵ جانباز دوران انقلاب تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده است،نقش شهدا را در شکل‌گیری و تکوین انقلاب شکوهمند اسلامی ارزشمند توصیف کرد و گفت:نهال انقلاب در بهمن ۵۷ با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و روحیه انقلابی و آزادی‌خواه ملت ایران به رشد خود ادامه داد و به برکت خون هزاران شهید پا گرفت و تناور شده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان افزود: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، ملت ما مانند همان سال‌‌ها در تمامی عرصه‌های جهاد و ایثارگری حضوری فعال و موثر دارند.
وی در ادامه به شدیدترین دشمنی‌ها علیه ملت ایران در این سال‌ها اشاره و اظهار کرد: دشمنان این مرز وبوم درصدد آسیب رساندن هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا باید با برگزاری برنامه های باشکوه ونشاط آور نقشه شوم آنان را خنثی کنیم.
عبداله پاکاری در ادامه افزود:هدف ارزشمند جشن‌های سالگرد انقلاب،فراهم‌سازی زمینه مشارکت،حضور و نقش‌آفرینی خانواده های معظم شهدا وایثارگران و اقشار مختلف مردم در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تقویت مشارکت حداکثری،اتحاد ملی و خودباوری خواهد بود.
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان با تاکید بر اینکه نسل جوان باید بداند که فرهنگ ایثار و شهادت باعث عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی شده است تصریح کرد:ملت ایران با جان و دل این فرهنگ را باور دارند و شهادت در راه خدا را افتخار می‌دانند.
وی خاطرنشان کرد: در ۱۲بهمن رأس ساعت ۹ صبح بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر وچهل وسومین سال پیروزی شکوهمند اسلامی با حضور در گلزارهای شهدای سراسر استان همراه با مسئولین ونیز دعوت از ایثارگران عزیز به استقبال دهه مبارک فجر میرویم و در ۱۴ بهمن رأس ساعت ۸:۳۰ صبح مراسم مهمانی لاله‌ها همراه با گلباران وعطرافشانی مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای رشت و همزمان در سراسر استان برگزارمی‌ گردد و همچنین آذین بندی وتبلیغات محیطی بر سردرب ادارات ،دیدار از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران باحضور مسئولین استانی وشهرستانی از دیگر برنامه های ستاد کمیته ایثارگران می باشد.

  • منبع خبر : بنیاد شهید گیلان