نشست کمیته راهبردی رؤسای بازرسی فنی شرکت‌های گاز استانی برگزار شد
نشست کمیته راهبردی رؤسای بازرسی فنی شرکت‌های گاز استانی برگزار شد
نشست ماهانه کمیته راهبردی رؤسای بازرسی فنی شرکت‌های گاز استانی به ریاست ارژنگ حمداله زاده معاونت بازرسی فنی و مدیریت خوردگی شرکت ملی گاز و با حضور رؤسای بازرسی فنی شرکت‌های گاز استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، همدان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، اردبیل و گیلان به مدت 2 روز در سالن آموزش شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان – در ابتدای این نشست عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، به بیان وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان گیلان و همچنین پروژه گازرسانی به سیستان و بلوچستان پرداخت و نقش بازرسی فنی را در بازرسی کالا، پروژه‌ها، نگهداری از تأسیسات و نشت یابی مهم برشمرد.

در ادامه ارژنگ حمداله زاده ضمن قدردانی از میزبانی شایسته شرکت گاز استان گیلان، بر اهمیت بازرسی فنی در ارتقای کیفیت پروژه‌ها و نگهداری از تأسیسات تأکید کرد و تلاش‌های صورت گرفته در واحد بازرسی فنی شرکت گاز گیلان را در زمینه‌های مختلف بازرسی فنی ستود.

پس از آن حسن منصف رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان گیلان ضمن خوشامدگویی به مهمانان، به اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرسی فنی از ابتدای سال پرداخت و در خصوص موارد مختلف از جمله نشت یابی، بازرسی پروژه‌ها، بازرسی تأسیسات، بازرسی ایستگاه‌ها، ضخامت سنجی ایستگاه‌ها، بازرسی سیستم‌های حفاظت از زنگ، مدیریت خوردگی و استقرار ایزو ۳۸۳۴ توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه نیز، نامه‌های ارسالی شرکت گاز گیلان به بازرسی فنی ستاد شرکت ملی گاز مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های تخصصی، ارزیابی و تحلیل ضخامت سنجی ایستگاه‌ها و ارزیابی قابلیت سرویس دهی تجهیزات (FFS) نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین دستورالعمل بازرسی کالای مازاد و برگشت به انبار نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت اصلاح ساختار سازمانی سمت‌های بازرسی فنی شرکت‌های گاز استانی و مذاکرات صورت گرفته با کارشناسان مهندسی ساختار شرکت ملی گاز نیز توضیحاتی ارائه شد.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان