محورهای کوهستانی گیلان برفی شد
محورهای کوهستانی گیلان برفی شد
براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه استان گیلان، هم اکنون تمامی محورهای کوهستانی استان با بارش برف مواجه هستند که نیازمند رعایت جوانب احتیاط از سوی رانندگان می باشد.

بر اساس گزارش صبح روز سه شنبه مرکز مدیریت راه راهداری و حمل‌ونقل جاده ای گیلان، در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی استان در حال باریدن است که این بارش در برخی مناطق همچون محور پونل به خلخال و اسالم به خلخال از شدت بیشتری برخوردار می باشد.

همچنین بر اساس این گزارش تردد در محورهای کوهستانی به آرامی در حال انجام بوده و هیچگونه انسداد جاده ای برای گیلان مشاهده نمی‌شود.

مرکز مدیریت راه استان همچنین به رانندگان توصیه کرد که در شرایط فعلی از جاده ها کوهستانی تردد نکنند و در صورت لزوم تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته و از پُر بودن باک خودرو نیز اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر این مرکز مدیریت راه استان وضعیت تمامی محورهای مواصلاتی داخلی گیلان را نیز بارانی گزارش کرد و اعلام کرد که تردد خودرویی در این محورها نیز به دلیل بارش باران به آرامی در حال جریان است.

طبق پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی که بامداد امروز وارد استان گیلان شد تا اوایل روز چهارشنبه این استان را ترک خواهد کرد.

این سامانه بارشی با همچنین با کاهش حدود هشت تا ۱۲ درجه ای دمای هوا در مناطق مختلف استان همراه خواهد بود که ممکن است در برخی مناطق کوهستانی یخزدگی شبانه رابه همراه داشته باشد.

 

  • منبع خبر : ایرنا