معابر منطقه سه شهرداری رشت ظرف یکماه آینده پلاک دار و در سامانه جامع ثبت میشوند
معابر منطقه سه شهرداری رشت ظرف یکماه آینده پلاک دار و در سامانه جامع ثبت میشوند
در پی دستور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مبنی بر تعیین تکلیف معابر فاقد نام شهری برای دسترسی در آدرس یابی ها و تسهیل در ارسال مرسولات پستی، امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشستی با حضور رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، حامد حیدری مدیر منطقه سه شهری رشت، رؤسای نواحی منطقه سه و مسئولان مرتبط با این حوزه در محل ساختمان منطقه سه شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحدخبـر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت،در این جلسه طبق روال مقرر شد طی یک ماه آینده معابر دارای نامهای مصوب و فاقد پلاک، دارای پلاک و در سامانه جامع نامگذاری ثبت شوند و در مرحله بعد نسبت به نامگذاری و ثبت و نصب فاقد نام و تعویض پلاکهای مخدوش اقدام شود.

در این جلسه کلیات امور قابل اجرا در حوزه نامگذاری، نصب پلاک و بارگذاری اطلاعات به روز شده معابر  منطقه ۳ شهری در سامانه جامع مشخص گردید.

تاج شهرستانی گفت: منطقه سه بخش وسیعی از شهر رشت را به خود اختصاص داده است و در برخی محلات نیاز به یک نگاه جدید در خدمات رسانی دارد.
وی گفت: برخی معابر در  منطقه سه  شهر رشت بسیار کم عرض بوده و نیاز به عقب نشینی و گشایش معبر دارد.

تاج شهرستانی گفت: دیواره و ستون سازیهای بیرونی ساختمانها نباید حتی یک سانتی متر از معابر عمومی را اشغال کند و حقوق شهروندی و قوانین شهرنشینی باید محترم شمرده شود.

تاج شهرستانی در این جلسه ضمن تقدیر تعامل مدیریت شهری منطقه سه با شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: توصیه های اعضای شورای شهر در جهت  مشکلات شهروندان است و هدف مشترک مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی بهبود سطح شهروندی و توسعه شهر رشت است.

در این نشست مقرر گردید، تمامی اطلاعات توصیفی مربوط به معابر منطقه سه شهری رشت، ظرف سه ماه آینده در سامانه جامع ثبت گردد ضمن اینکه از این پس رؤسای نواحی مناطق پنج گانه قادرند با ورود به این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نمایند.

  • منبع خبر : شهرداری رشت