مردم آزاده جهان پاسخ جنایات هولناک صهیونیست ها را می‌دهند
مردم آزاده جهان پاسخ جنایات هولناک صهیونیست ها را می‌دهند
استاندار گیلان با بیان اینکه حمله رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی اوج توحش و وقاحت این رژیم جعلی وموقت است، گفت: مردم آزاده جهان هم پاسخ محکمی به آنها خواهند دادآنگونه که رهبر معظم انقلاب هم روز گذشته در بیانات خود تاکید کردند که" جنایات صهیونیست در غزه ادامه یابد کسی نمی تواند جلوی نیروهای مقاومت را بگیرد. "

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایرنا_اسدالله عباسی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به حوادث شب گذشته در غزه گفت : اسرائیل غاصب طی روزهای گذشته زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید و با بمباران بیمارستان المعمدانی، اقدامات ضد انسانی و متوحشانه خودرا به اوج رساند.

وی عنوان کرد: این رژیم کودک کش با سلاح‌های غیرمتعارفی که رئیس جمهور آمریکا هدیه کرده بود یک بیمارستان را با صدها بیمار، کودک و زن و مرد به خاک و خون کشید اما بداند که مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین هرگز از آرمان آزادی قدس شریف کوتاه نخواهند آمد.

عباسی افزود:قداست این سرزمین سالهاست که در زیر سیطره قدمهای شوم این قوم نژاد پرست لگدکوب می شود و این خاک امروز جولانگاه صهیونیسم شده که برای سیطره خود بر منطقه با شعار از نیل تا فرات به این وادی مقدس قدم نهاد و تا امروز جنایات بسیاری رقم زده و بمباران بیمارستان غزه نمودی دیگر از توحش این رژیم سفاک است.
وی تصریح کرد: اینان که برای اثبات آنچه که به ناحق می خواهند در سالهای طولانی اشغالگری خود، خونها ریختند “الدوره ها” شهید کردند و با توپ و تانک به درون شهرها و خانه های مردم هجوم برده و با قتل عام ساکنان آن، منازل و شهرها را برای اسکان قوم یهود مهیا کردند امروز بدانند که دوران آرامششان پایان یافته است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: امروز فلسطین به برکت خون فرزندانش از کودکان و جوانان تا زنان و مردان آزاده اش زنده است و با دست خالی در برابر جنایتکاران غاصب ایستاده اند و اینگونه مظلومانه در خون خود می غلطتند اما این خون موجب رویش های گسترده ای در جهان خواهد شد.
وی با تسلیت به ملت ایران ومردم مظلوم فلسطین حمایت خود را از این ملت اعلام وجنایات هولناک رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و نیز اقدامات دولت های حامی این رژیم سفاک چون آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این دولتهای استکباری در دوران هشت سال جنگ تحمیلی هم از رژیم بعث حمایت تام کردند و با سلاح هایی شیمیایی آلمان و بم افکن های فرانسه ملت مظلوم ایران را هدف قراردادند ودر سالهای اخیر همان ظرفیت ها را علیه مردم یمن و سوریه به کاربستند اما طرفی نبستند.

عباسی افزود: این جنایات حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی رو به زوال است.

  • منبع خبر : ایرنا