مراسم تجلیل از بانوان شاغل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد
مراسم تجلیل از بانوان شاغل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد
به مناسبت روز زن مراسم تجلیل از بانوان شاغل شرکت با حضور ‌مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران ستادی وامورهای اجرایی و بانوان همکار شاغل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری رشتستان – در این مراسم محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: زنان مؤثرترین عامل تربیت و سلامت روحی، روانی و جسمی فرزند، همسر و جامعه هستند.

وی افزود: اهمیت پرداختن به موضوع زن ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد، چرا که نهاد مقدس خانواده رکن بنیادین اجتماع بشری است، اولین شرط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا حفظ سلامت و پایداری خانواده است که این موضوع نیز در گرو نقش‌آفرینی سازنده زنان در خانواده است، اگر چنین نباشد بخش زیادی از هویت اجتماعی انسانی نابود می‌شود و در پی آن تلاش‌های فردی و اجتماعی بی‌ثمر و نافرجام خواهد ماند.

مهدیزاده خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش های بانوان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان باتوجه به اهمیت و جایگاه شرکت و صنعت برق در خدمات رسانی و تامین آسایش مردم شایسته تقدیر است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: زنان و خانواده کارکنان نیز با توجه به شکیبایی و همراهی آنان با زحمتکشان این عرصه دلگرمی و پشتوانه مناسبی برای خدمت رسانی به مشترکین است.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان شاغل در ستاد شرکت با اهدای شاخه های گل و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد و مراسم تقدیر از بانوان در تمامی امورهای رشت و شهرستانی نیز برگزار شد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان