پرداخت ماهانه ۲۵ میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت
پرداخت ماهانه ۲۵ میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت
بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی شهرصنعتی رشت در سالجاری حدود 275 میلیارد تومان تعهدات بیمه ای دریافت نموده اند .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان گیلان: داریوش تام رئیس تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت با بیان اینکه حدود ۱۹۵۰۰ بیمه شده اصلی و ۴۵۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۵۲۰۰۰ نفری تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند افزود : در سالجاری به طور متوسط ماهانه ۲۵ میلیارد تومان تعهدات توسط این شعبه به جامعه هدف ارائه گردیده است .

وی با اشاره به اینکه بدلیل تمرکز واحدهای تولیدی صنعتی در این منطقه ۱۸۰۰۰ نفر بیمه شده اجباری تحت پوشش داریم خاطر نشان ساخت نزدیک به ۷۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری ، ۱۸۰ بیمه شده اختیاری و ۴۷۰ بیمه شده مشاغل آزاد نیز از دیگر گروههای تحت پوشش در این شعبه هستند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی همچنین اذعان داشت تا پایان بهمن ماه سالجاری حدود ۲۴ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری ، قریب به ۱۰ میلیارد تومان انواع غرامتها و کمک هزینه ها و ۲۴۰ میلیارد تومان مستمری به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت گردیده است .

داریوش تام با تاکید بر وجود ۷۰۰ واحد کارگاهی مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در حوزه عمل شعبه ، افزود : توسعه خدمات غیرحضوری و تلاش برای کاهش مراجعات از طریق بسترهای فراهم شده و تعامل دوسویه با کارفرمایان و تولیدکنندگان از رویکردهای اتخاذی در این شعبه میباشد .تعهدات

 

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان