مبلغین فعال در دانشگاه، نقش بسزایی در حفظ ارزش های دینی و اهل بیت علیهم السلام دارند
مبلغین فعال در دانشگاه، نقش بسزایی در حفظ ارزش های دینی و اهل بیت علیهم السلام دارند
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در جلسه تقدیر از ائمه جماعات، اظهار داشت: مبلغین فعال در دانشگاه، نقش بسزایی در حفظ ارزش های دینی و اهل بیت علیهم السلام دارند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ به همت دبیرخانه ستاد اقامه نماز دانشگاه، جلسه تقدیر ائمه جماعت فعال در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تقدیر از زحمات ائمه جماعت و روحانیون دانشگاه اظهار داشت: مبلغینی که در محیط دانشگاه فعالیت می کنند، در حقیقت در مسیر حفظ ارزش های دینی واهل بیت علیهم السلام  گام برمی دارند و نقش بسزایی در این حوزه ایفا می کنند.
وی در ادامه افزود: طبق فرموده مکرر مقام معظم رهبری، همه ما وظیفه داریم تا زمینه تبیین گری در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نخبگان دانشگاهی را فراهم کنیم، بر این اساس، دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه آمادگی دارد تا هر نوع پیشنهادی را در جهت ارتقاء و توسعه  تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی فراهم نماید.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم، از ائمه جماعت برگزیده دانشگاه، تقدیر به عمل آمد.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان