مانور بزرگ پیشگیری از سرقت باحضور ۸۰ اکیپ عملیاتی
مانور بزرگ پیشگیری از سرقت باحضور ۸۰ اکیپ عملیاتی
محمد تقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برگزاری مانور بزرگ پیشگیری از سرقت با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی گیلان و با حضور ۸۰ اکیپ در کل استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان -در ابتدای اجرای این مانور مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی برگزاری ارتباط تصویری با مدیران امور های اجرایی توزیع برق گیلان گفت: سرقت تجهیزات شبکه های توزیع برق به یکی از مشکلات اساسی این صنعت مبدل شده است، این واقعه و ناهنجاری اجتماعی شوم ، نه تنها به این صنعت زیر بنایی مستقیماً آسیب‌های جدی می‌رساند بلکه به مشترکین و تولیدات کشاورزی، صنعتی، تجاری و به طور کلی افراد جامعه نیز زیان‌های عمده ای وارد می‌سازد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان یادآورشد: هر گونه اقدام جهت کاهش و مهار نمودن این جرم و بزه اجتماعی بیش از همه به نفع کل آحاد جامعه خواهد بود.
وی اضافه کرد: برابر نشست های برگزارشده با نیروی انتظامی در خصوص کاهش سرقت اقدامات موثری توسط شرکت توزیع برق صورت پذیرفته است که از جمله آنها می توان به تبدیل کابل های مسی به کابل های خود نگهدار در مناطق جرم خیز، ایجاد گشت های تلفیقی مشترک ثابت، مستمر و تعطیل ناپذیر، جوشکاری صحیح تجهیزات منصوبه در سکوهای ترانس ها، صدورکارت شناسایی متحدالشکل برای کلیه نیروهای عملیاتی و صدور برگ مأموریت برای اکیپ های اجرایی به هنگام اعزام به محل مأموریت اشاره کرد.
گفتنی است طی این اجرای این مانور ۸۰ اکیپ عملیاتی با همکاری نیروی انتظامی گیلان، طی گشت زنی در مناطق آلوده به سرقت استان، آمادگی خود را در صورت نیاز به اقدام عملیاتی مورد سنجش قرار دادند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان