دیدار دکتر آشوبی با عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تا بازدید از محل احداث طرح‌های درمانی انزلی
دیدار دکتر آشوبی با عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تا بازدید از محل احداث طرح‌های درمانی انزلی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بندر انزلی ضمن گفت‌وگو با عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی جهت تخصیص اعتبارات ملی به نظام سلامت گیلان، از محل احداث پروژه های درمانی نیز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ به همراهی دکتر مرتضی فلاح کرکان- رئیس بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی با حضور در دفتر نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، با دکتر احمد دنیامالی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در نشست مشترک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان و همچنین طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای آن مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در خصوص تخصیص اعتبارات بیشتر به نظام سلامت استان در بودجه سال آینده کشور نیز با این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی رایزنی کرد و خواستار توجه بیش از پیش مجلس به بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی این منطقه شد.

دکتر آشوبی همچنین به همراهی دکتر فلاح- رئیس بیمارستان انزلی از محل احداث شیمی درمانی سرپایی و تشخیص زودرس سرطان نیز بازدید کرد و فرایند احداث و موانع آن را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در خصوص جانمایی محل احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ در کنار پایگاه آتش نشانی این شهر با شهردار بندرانزلی طی بازدیدی، رایزنی کرد.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان