ضرورت رعایت اصل بی طرفی در فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰
ضرورت رعایت اصل بی طرفی در فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰
فرماندار رشت با تاکید بر مشارکت بالای مردم در انتخابات 1400، گفت: بایستی با رعایت اصل بی طرفی و عمل به مر قانون شرایط برگزاری یک انتخابات سالم را مهیا سازیم.

به گزارش رشتستان به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان رشت، صبح امروز مهندس علی فتح اللهی در اولین جلسه اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور در تراز جمهوری اسلامی اظهار داشت: همه ما بایستی در برگزاری انتخابات امانت دار باشیم و از آرای مردم و اطلاعات داوطلبان پاسداری کنیم.

فرماندار رشت با اشاره به نگاه دشمنان قسم خورده ملت ایران به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: بایستی با فراهم آوردن بسترهای لازم، شرایط را برای حضور آحاد مردم با سلایق مختلف مهیا سازیم.

وی ادامه داد: از فردا کار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا شروع می شود و تمهیدات لازم باید اندیشیده شود تا مراحل ثبت نام را به خوبی سپری کنیم.

فتح اللهی با اشاره فصل الخطاب قرار دادن قانون در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، افزود: در تمامی فرآیند های برگزاری انتخابات بایستی با دقت در مسیر قانون گام برداشت و شرایط را به گونه ای فراهم کرد که مردم پای صندوق های رای بیایند و رقابت سالم بین داوطلبان انتخابات برقرار شود.

فرماندار رشت با اشاره به رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات افزود: به همه دستندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰  تاکید داریم که ما به عنوان مجریان انتخابات، بی طرفانه باید حرکت کنیم و تمام توان خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم به کار گیریم.

در پایان این جلسه احکام اعضای هیات بازرسی توسط فرماندار رشت به این اعضا به ترتیب زیر تقدیم شد:

۱٫ علی اکبر پورعلی انار کولی، رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت

۲٫ جلال برشان، دبیر “

۳٫ سجاد پورموسی، عضو “

۴٫ سید نعمت اله احمدی رودسری، مسئول دبیرخانه “

۵٫ منیره توکلی، کارشناس دبیرخانه “

۶٫ حسین محمدی احمد گورابی، کارشناس دبیرخانه “