شهید با نور خود ظلمات جامعه را از بین خواهد برد
شهید با نور خود ظلمات جامعه را از بین خواهد برد
رییس کل دادگستری گیلان در یادواره 418 شهید کارگری استان گیلان گفت: فضای رسانه ای معاند در پی این است که نورانیت را از قلوب انسان ها بگیرد و با تاریک نمودن قلوب انسان ها به انحرافات و کج روی ها دامن بزند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در یادواره ۴۱۸ شهید کارگری  استان گیلان ماه رمضان را ماه بندگی و نزول قرآن دانست که باید تمامی لحظات آن را در مسیر عبادت خدا غنیمت شمرد.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی نور است و رحمت واسعه او شامل تمامی انسان ها است اظهار داشت: شهادت نیز نورانیت است و شهید با نور خود ظلمات جامعه را از بین خواهد برد.

وی در ادامه تصریح کرد: فضای رسانه ای معاند در پی این است که نورانیت را از قلوب انسان ها بگیرد و با تاریک نمودن قلوب انسان ها به انحرافات و کج روی ها دامن بزند.

این مقام ارشد قضایی منطق شهید را منطقی آمیخته به عشق و اصلاح عنوان کرد و افزود: شهید کسی است منطقی فراتر از منطق انسان های دیگر دارد، به منافع دنیوی اندیشه نمی کند و محاسبات دنیوی ندارد.

وی در پایان شهادت را تکامل و رستگاری انسان دانست و تصریح کرد: آرزوی شهادت آرزوی هر انسانی است که با شهادت به کمال و تکامل می رسد.

  • منبع خبر : دادگستری کل گیلان