شهر رشت آماده جذب سرمایه گذاران گردشگری و صنعت است
شهر رشت آماده جذب سرمایه گذاران گردشگری و صنعت است
حسین محمدیان در مراسم رونمایی از پوستر <<برگزاری بزرگ ترین رویداد خوراک کشور در شهر رشت>> با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده برای حضور سرمایه گذاران در گیلان به ویژه شهر رشت اظهار کرد: فضای گیلان به ویژه شهر رشت آماده است تا بتوانیم از ظرفیت های خوب استان در بحث گردشگری و صنعت برای جذب سرمایه گذاران استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، حسین محمدیان پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ در مراسم رونمایی از پوستر <<برگزاری بزرگ ترین رویداد خوراک کشور در شهر رشت>> با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده برای حضور سرمایه گذاران در گیلان به ویژه شهر رشت اظهار کرد: فضای گیلان به ویژه شهر رشت آماده است تا بتوانیم از ظرفیت های خوب استان در بحث گردشگری و صنعت برای جذب سرمایه گذاران استفاده کنیم.
وی به تکلیف موضوع زنجیره ارزش در برنامه هفتم توسعه برای وزارت کشور در استان ها اشاره کرد و افزود: گیلان به لحاظ تنوع های بسیاری که دارد، جزو معدود استان هایی محسوب که دو زنجیره ارزش را معرفی کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه زنجیره ارزش محصولات کشاورزی با معرفی ۱۰ محصول تحت عنوان زنجیره ارزش را ارائه کردیم، تصریح کرد: دولت به دلیل محدودیت های منابع و اعتبارات در تلاش است تا از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کند.
محمدیان از صدور ۲۲۰ مجوز بی نامه برای ورود سرمایه گذاران در گیلان خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده امیدواریم اسناد ۱۰ مگاپروژه را به سرمایه گذاران ارائه کنیم.
وی با اشاره به تعامل بسیار خوب بیناعضای شورای اسلامی شهر با شهردار رشت، اذعان کرد: تعامل خوب بین شورا و شهردار در توسعه و شکوفایی شهر حائز اهمیت و تاثیرگذار است.
  • منبع خبر : شهرداری رشت