سیاست های راهبردی نظام و دولت سیزدهم بر پایه توسعه عدالت اجتماعی است
سیاست های راهبردی نظام و دولت سیزدهم بر پایه توسعه عدالت اجتماعی است
نماینده عالی دولت در گیلان گفت: توسعه عدالت اجتماعی ، فقرزدایی و کاهش محرومیت ، از مبانی اصلی سیاستگذاری های نظام اسلامی و برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در جلسه ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه های جهادی و مردمی گیلان، با تاکید بر اِعمال مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت ها، افزود : سیاست های راهبردی نظام و دولت سیزدهم بر پایه محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی شکل می گیرد که باید با تکیه بر مدیریت جهادی و انقلابی در همه دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود

وی بر تشکیل کارگروه های جهادی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید و اظهار کرد : تعامل و هماهنگی برای اجرای کارهای جهادی در حوزه های مختلف نیاز امروز همه دستگاه هاست.

استاندار گیلان ادامه داد: مدیران باید با نگاه تحولی بدور از وعده و حرف ، در عمل از ظرفیت های موجود برای محرومیت‌زدایی بهره ببرند.

دکتر عباسی  با تاکید بر راه‌اندازی سامانه جامع محرومان و خانواده‌های کم برخوردار در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون ، خاطرنشان کرد : با شکل‌گیری این سامانه هم میتوان برای حل مشکلات و رفع محرومیت ها بهتر برنامه ریزی کرد و هم بر چگونگی انجام وظایف و مسئولیت‌ها نظارت بهینه داشت.

وی ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم به ویژه در بخش های محروم را از مهمترین مطالبات دولت عنوان کرد و با بیان ضرورت حضور میدانی و اثرگذار مدیران در مناطق محروم جامعه ، از آنها خواست از رفتارهای نمایشی و تبلیغاتی به شدت پرهیز کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه حمایت از مردم و محرومان یکی از مبانی اصلی انقلاب و بنیانگذار کبیر آن است ، گفت : حفظ انقلاب بدون حضور مردم میسر نیست و هرکسی داعیه کار انقلابی برای حفظ انقلاب و نظام دارد باید با مردم و همراه مردم باشد.

سردار عبدالله پور اجرای کار جهادی را سخت و طاقت فرسا خواند و افزود : در کار جهادی باید مقابل دشمن ایستاد و با رفع موانع ، توطئه ها را نیز خنثی کرد.

وی کار برای خدا را از شروط اصلی فعالیت گروه های  جهادی دانست و گفت : لذت بخش ترین قسمت کار جهادی همین معامله با خداوند است.

در این جلسه که آیت الله حسینی مازندرانی استاد اخلاق و تولیت و موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) و حجت الاسلام و المسلمین حسینی یزدی از دفتر مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند،   تعدادی  نمایندگان گروه های جهادی و مردمی با بیان پاره ای از مشکلات و محدودیت ها در مسیر حرکت های جهادی این گروه ها ، نظرات و راهکارهایی را برای حل بهینه مشکلات و رفع محرومیت ها بیان کردند.

  • منبع خبر : استانداری گیلان