۱۶۰۳ قانون برای خانواده ایثارگر وجود دارد که تاکنون تنها ۱۹ درصد آن در کشوراجرایی شده است
۱۶۰۳ قانون برای خانواده ایثارگر وجود دارد که تاکنون تنها ۱۹ درصد آن در کشوراجرایی شده است
دکتر شریف حسینی ، مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران در جلسه صبح (یکشنبه 24 مهر ) ایثارگران پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت : « قانون های مصوب شده در حوزه خانواده ایثارگر ( جانبازان ، شهدا و ... ) 1603 قانون است که تاکنون تنها 19 درصد آنها اجرایی شده و مابقی هنوز اجرایی نشده است که می باید پیگیری و اجرا شود . »

به گزارش پایگاه خبری رشتستان – مشاور وزیر در امور ایثارگران جامعه ایثارگر را از بزرگترین جوامع صنعت نفت خواند و گفت : « درحال حاضر ۳۰ هزار نفر از جمعیت ۹۸ هزار نفری موجود درصنعت نفت مربوط به خانواده های ایثارگر است که پس از جذب ۵۶۰۰ نفر طبق بند واو  و ۲۶ هزار نفر طبق بند دال امور ایثارگران این تعداد به ۶۲ هزار نفر خواهد رسید . »
وی نگاه تخصص محور را برای جذب خانواده های شاهد و ایثارگر ضروری دانست و گفت : « نگاه به خانواده ایثارگر نباید ترحمی باشد بلکه باید خانواده ایثارگر نیز خود با تلاش و تخصص وارد سیستم شده و یا قابلیت های امور تخصصی و ترفیعی داشته باشند  . »
دکترشریف حسینی ، مشاور وزیر که از پنج ماه پیش در این کسوت است؛همچنین اقدامات برای استخدام ، دریافت بخش اعظمی از هزینه های درمانی و بهداشتی و احیای قوانین حذف شده مربوط به ایثارگران را به عنوان اولویت برنامه های امور ایثارگران در وزارت خانه نفت عنوان کرد .
این جلسه با حضور حجه الاسلام رستمی ،از امور ایثارگران وزارت نفت ، مرزبان و بازرس شورای مشاوران امور ایثارگران بنیاد شهید و به ریاست عاطفی ، معاون فنی و عملیاتی منطقه گیلان برگزار شد .
بعد از جلسه جمعی از مسئولین برای تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر با حضور در منزل خانواده های شهید  بهمنی مفدم ، اسدپور ، و جانباز مهدی زرین چهر یاد و خاطره دفاع مقدس را گرامی داشتند   .

010

007
006
005
004
003
002
001