رایزنی با شرکت‌های توانمند واردات دوچرخه شهری با تکنولوژی دوچرخه‌های نسل چهار به دستور شهردار رشت
رایزنی با شرکت‌های توانمند واردات دوچرخه شهری با تکنولوژی دوچرخه‌های نسل چهار به دستور شهردار رشت
جلسه‌ تعیین تکلیف قرارداد راه‌اندازی ایستگاه‌ها و خانه‌های دوچرخه( سیستم دوچرخه اشتراکی) شهر رشت با حضور شهردار رشت، رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی،رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورا، سازمان سرمایه‌گذاری و شرکت سرمایه‌گذار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ جلسه‌ای در راستای تعیین تکلیف قرارداد احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌ها و خانه‌های دوچرخه( سیستم دوچرخه اشتراکی) شهر رشت یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور رحیم شوقی شهردار رشت، محسن سماکچی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی، سیدحسین رضویان رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی ،مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری، مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری رشت، مدیر بازرسی، سرمایه‌گذار پروژه و مدیر حراست برگزار شد.

در این جلسه سرمایه‌گذار طرح دوچرخه‌های اشتراکی توضیحاتی در مورد اجرای این پروژه ارائه داد، همچنین نماینده سازمان سرمایه‌گذاری نیز توضیحاتی درباره نحوه اجرای قرارداد دوچرخه‌های اشتراکی داشت و مزیت‌های پروژه‌های اینچنینی را در حوزه ترافیک شهری، استفاده از حمل ونقل پاک و انسان محور برشمرد.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه و با مساعدت شهردار رشت و نگاه حمایتی ایشان قرار شد جلساتی با چندین مجموعه  توانمند در بخش واردات دوچرخه شهری با تکنولوژی دوچرخه‌های نسل چهار برگزار شود تا مشکل واردات دوچره حل شود و سپس ظرف مدت یک هفته بعد از برگزاری این جلسات نتیجه به شهرداری رشت اعلام گردد.

لازم به ذکر است، قرارداد سرمایه‌گذاری راه‌اندازی ایستگاه‌ها و خانه‌های دوچرخه( سیستم دوچرخه اشتراکی) شهر رشت در سال‌های گذشته منعقد شده بود اما با توجه به بروز یکسری مشکلات در روند واردات دوچرخه، اجرای این طرح با وقفه مواجه شد.

  • منبع خبر : شهرداری رشت