دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی
دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی
به مناسبت فرا رسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، یکشنبه ۷ آذر ماه به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی و ناوگان شمال دیدار کرد.

در این دیدار دکتر حمیدرضا آبایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تبریک فرارسیدن روز نیروی دریایی اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در آبراه ها مرهون فداکاری های نیروهای خدوم نیروی دریایی است.

وی تعامل سازمان بنادر و دریانوردی با ارگان های دریایی به خصوص نیروی دریایی را یکی از مباحث اصلی این سازمان دانست، خاطرنشان کرد: امنیت پایدار، ایمنی تردد شناورها، تجسس و نجات و همچنین تبادلات اطلاعات دریایی و ناوگان حاصل تعاملات هر چه بیشتر دو ارگان با یکدیگر است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه با حضور امیر طاهری تعاملات دو ارگان روز به روز رو به افزایش بوده، تصریح کرد: برگزاری مسابقات جام خزر در بندرانزلی از جمله کارها و همکاری های بزرگی بود که حاصل تعاملات سازنده دو ارگان بود که به یاری ایزد منان بار دیگر شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ارتش بودیم.

امیر دریادار عبدالوهاب طاهری؛ فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای تعاملات سازنده، یادآور شد: تعامل و اهتمام ارگان ها موجب دستاورد و نتایج خوبی می گردد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات جام خزر، از تعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد تقدیر کرد.

  • منبع خبر : بنادر گیلان