فرماندار رشت بر لزوم ایجاد مکان اداری مناسب جهت فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رشت تاکید کرد.
فرماندار رشت بر لزوم ایجاد مکان اداری مناسب جهت فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رشت تاکید کرد.
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی، صبح امروز در نشست با آقای مجید دو هندو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان، با اشاره به عشق و ارادت ایرانیان از جمله مردم شهرستان رشت به اهل بیت (علیهم السلام) تصریح کرد: مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی در زمینه تکریم شعائر اسلامی و خدمت به مکتب اسلام آماده ایثار و خدمتگزاری هستند.

وی با بیان اینکه ساخت و مرمت مکان های مذهبی و قبور مطهر ائمه حتی با کمک های مادی و محدود نقش مهمی در تقویت ارزش های الهی و خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان در تضعیف ارزش های دینی دارد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه مردم شهرستان تاکنون همکاری خوبی با ستاد عتبات داشته اند به تداوم این همدلی و کمک های مادی و معنوی تاکید کرد.

وی شناساندن زوایای واقعه بزرگ عاشورا را اقدامی بزرگ و ارزشمند دانست و تصریح کرد: عاشورا تنها یک روز نیست بلکه یک فرهنگ است که باید پاسداری شود.

مهندس فتح اللهی با اشاره به داشتن مکان مناسب جهت سازماندهی کمک ها و بهره گیری از همه ظرفیت های شهرستان، افزود: مشکل فراهم نمودن مکان اداری مناسب جهت فعالیت ستاد بازسازی عتبات شهرستان رشت، باید در اسرع وقت مرتفع گردد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در این دیدار با اشاره به همکاری بسیار خوب مهندس فتح‌اللهی در در دوران مسئولیت های خود، گفت: با توجه به سوابق ارزنده فرماندار رشت، انتظار می‌رود عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان رشت به عنوان پیشانی ستاد بازسازی عتبات گیلان، برجسته‌تر و فعال‌تر از همیشه دنبال شود.