دیدار فرماندار رشت با مدیران واحد تولیدی پایا کلاج
دیدار فرماندار رشت با مدیران واحد تولیدی پایا کلاج
فتح اللهی در این دیدار با بیان اینکه موانع تولید شناسایی و حل شود گفت: در راستای عمل به شعار سال،کارگروه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در شهرستان رشت تشکیل خواهد شد.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، مهندس علی فتح اللهی روز(دوشنبه ۱۶ فروردین ) در دیدار با مدیران واحد تولیدی پایا کلاچ، به تولید و اشتغال اشاره و اظهار کرد: بحث اشتغال در هر جامعه ای بسیار حائز اهمیت و به خصوص اشتغال منجر به تولید در توسعه همه جانبه آن جامعه موثر خواهد بود.

فرماندار رشت با بیان اینکه متاسفانه دلالی اقتصادی در حوزه بنگاه و ماشین در شرایط فعلی کشور جذابیت ایجاد می کند، گفت: این واسطه گری ها متاسفانه باعث افزایش تورم و قیمت ها در این بخش ها شده است.

فتح اللهی اذعان کرد: هر چقدر سرمایه  به سمت تولید برود  شاهد اشتغال مستقیم و توسعه ناخالصی ملی پایدار خواهیم بود و اثرگذاری آن را  در تمامی بخش’ها جامعه مشاهده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: دستان کار آفرینان که در حوزه تولید فعال هستند  به گرمی می فشاریم چرا که بسیاری از دغدغه های مسئولان از طریق ایجاد اشتغال مرتفع می شود .

 فرماندار رشت با تاکید بر اینکه از تولید کنندگان حمایت می شود تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان موظفند  تمامی موانع تولید را شناسایی و رفع کنند .

فتح اللهی به شعار سال اشاره و خاطر نشان ساخت: پشتیبانی و مانع زدایی ها تولید شعار سال است که در این راستا کار گروه مختص به این موضوع تشکیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما در کنار تولید کنندگان هستیم و سعی خواهیم کرد که با مشورت مدیران  مشکلات را حل کنیم ، اذعان داشت: در سال جدید با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی موانع تولید شناسایی و رفع خواهد شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه عملا بایستی شعار سال را  به تحقق برسانیم، گفت: از فرصت ها ،ظرفیت ها و زمان محدود بهترین بهره را در راستای ایجاد اشتغال و تولید ببرید.

فتح اللهی اظهار داشت: ما خودمان بایستی با هم دلی وحدت جامعه مان را بسازیم و یقینا در آینده نزدیک افق های اقتصادی مطلوبی با تلاش و کوشش برای ملت عزیز ایران مهیا خواهد شد .