پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مشکلات مردمی
پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مشکلات مردمی
بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر در بخش فاضلاب بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم شد.

حسن امیدوار با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه ۱۲۲ به مدت یکساعت به صورت برخط به تماس های مردمی پاسخ داد و پیگیر مشکلاتشان شد.

بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر در بخش فاضلاب بود.

بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه ۱۲۲ بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.