دیدار استاندار گیلان با معاون امور مجلس رئیس جمهوری در رشت
دیدار استاندار گیلان با معاون امور مجلس رئیس جمهوری در رشت
استاندار گیلان صبح (پنجشنبه 4 اسفند 1401) با معاون امور مجلس رئیس جمهوری در رشت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان صبح (پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱) با دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهوری در رشت دیدار و گفت و گو کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری در دیدار با بیان اینکه استان گیلان دارای شخصیت های برجسته‌ی دینی، علمی، فرهنگی و فرهیختگان و نخبگان بسیاری است و ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در توسعه همه جانبه دارد، گفت: باید برای شناساندن ابعاد گوناگون شخصیت های تاثیرگذار که در کنار نخبگی به نور ایمان و عمل مجهز بوده اند بیش از پیش تلاش کرد.

دکتر حسینی همچنین اتمام احداث راه آهن در گیلان را برای توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر دانست و افزود: با توجه به فضای راهبردی فراهم آمده از سوی دولت سیزدهم در منطقه و ظرفیت های ویژه گیلان، این استان در آینده نزدیک در حوزه های گوناگون شاهد پیشرفت های خوبی خواهد بود.

استاندار  گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که قطعا مردم بزودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.

دکتر عباسی افزود: از زمان استقرار  دولت  تلاش شده تا در بخش های مختلف زیرساختی و اقتصادی و در عین فرهنگی اجتماعی و … توسعه متوازنی ایجاد شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری به منظور حضور و سخنرانی در  همایش ملی آل بویه که امروز در سیاهکل برگزار می‌شود به گیلان سفر کرده است.

  • منبع خبر : استانداری گیلان