برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی پیشنهادات جهت رفع موانع توسعه آبزی پروری در شهرستان رودسر
برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی پیشنهادات جهت رفع موانع توسعه آبزی پروری در شهرستان رودسر
نشست تعاملی با حضور نمایندگان آبزی پروری در بخشهای خاویاری و سردابی و مدیر دفتر صدور مجوزهای نظام مهندسی در محل اداره شیلات رودسر برگزارشد .

به گزارش پایگاه حبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شیلات گیلان این نشست تعاملی با حضور نمایندگان آبزی پروری در بخشهای خاویاری و سردابی و مدیر دفتر صدور مجوزهای نظام مهندسی در محل اداره شیلات رودسر برگزارشد . در ابتدا گزارشی از وضعیت سیمای آبزی پروری توسط رییس اداره شیلات شهرستان ارایه و به عملکرد مثبت وحمایتی شیلات در تامین نقدینگی برای دارندگان مجوزهای  احداث – توسعه و نیز تامین اعتبارات سرمایه در گردش موردنیاز آبزی پروران پرداخته شد .
در ادامه نشست ضمن ابراز رضایت مندی حاضران از عملکرد شیلات به وجود برخی موانع موجود صدور مجوزهای جدید برای متقاضیان سرمایه گذاری در سازمان آب و محیط زیست و امور اراضی جهاد و نظام دامپزشکی توسط نمایندگان حاضر اشاره شد که پس از بحث و بررسی جمع بندی لازم به مدیر دفتر صدور مجوزهای آبزی پروری اعلام گردید .
یکی از تقاضاهای مطروحه دراین جلسه بهره گیری از شبکه  مکاتبات دولت الکترونیک در انجام استعلامات قانونی برای به حداقل رساندن زمان صدور جوابیه ادارات در روند صدور مجوزها بوده است . نتیجه این نشست در قالب یک صورتجلسه برای ادارات مرتبط جهت تسریع در رفع موانع در سال مزین به تولید..پشتیبانی و مانع زدایی ها تنظیم شده و برای پیگیری لازم در دستور کار اداره شیلات رودسر قرار گرفت .

  • منبع خبر : شیلات گیلان