آموزش بیش از ۹۵۰ دانش آموز گیلانی با راهکارهای مدیریت مصرف آب
آموزش بیش از ۹۵۰ دانش آموز گیلانی با راهکارهای مدیریت مصرف آب
همزمان با چهاردهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه آب ویژه مدارس ابتدایی، بیش از 950 دانش آموز گیلانی ضمن آموختن واژه آب، با راهکارهای مدیریت مصرف و صرفه جویی در آب آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، چهاردهمین جشنواره نخستین واژه آب با هماهنگی اداره آموزش و پرورش استان، ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی، تا کنون در دبستانهای ۱۳ شهرستان استان گیلان برگزار شد.

لیلا علیزاده مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای گیلان گفت: در این جشنواره بیش از ۹۵۰ دانش آموز مقطع ابتدایی از ۱۵ مدرسه در سطح استان گیلان، با مفاهیم اولیه، اهمیت و نقش آب در زندگی انسانها آشنا شدند.

وی افزود: دانش آموزانی که با خواندن و نوشتن واژه “آب” آشنا شده اند، در این جشنواره از طریق پخش فیلم های آموزشی، کتاب، بازی های فکری با موضوع آب، شعرخوانی و برگزاری مسابقه نقاشی، الگوی صحیح مصرف را آموزش دیدند.

علیزاده در ادامه تصریح کرد: همزمان با برگزاری چهاردمین دوره جشنواره نخستین واژه آب در سرتاسر استان، مازیار علی پور مدیرعامل آبفای گیلان به همراه زینب کریمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در جشنواره برگزار شده توسط شهرستان املش حضور یافته و زنگ آب را نواختند.

برگزاری این جشنواره و ارائه برنامه های آموزشی مرتبط با آن همچنان ادامه دارد و در مدارس شهر و روستای شهرستانهای استان در حال اجرا می باشد.

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان