برگزاری پنجمین نشست هفتگی کمیته راهبری پیک سایی و بهینه سازی مصرف
برگزاری پنجمین نشست هفتگی کمیته راهبری پیک سایی و بهینه سازی مصرف
پنجمین نشست هفتگی کمیته راهبری پیک سایی و بهینه سازی مصرف با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق گیلان بمنظور برنامه ریزی و تشریح اقدامات گذر از پیک بار تابستان 1401 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان-“محمد تقی مهدیزاده” درنشست کمیته راهبری پیک سایی و بهینه سازی مصرف  شرکت توزیع برق گیلان تاکید کرد :با لحاظ به پیش بینی های موجود و تغییرات اقلیمی کشور بروز گرمای زودرس از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری محتمل است که این مهم به مفهوم افزایش دوره پیک مصرف برق و لزوم حفظ آمادگی کارکنان اینشرکت جهت مدیریت مطلوب دوره فوق خواهد بود .

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت:برای گذر از پیک سال ۱۴۰۱،هوشمندسازی مشترکان و قابلیت کنترل پذیری، انعقاد تفاهم‌نامه با مشترکان صنعتی و کشاورزی، بکارگیری حداکثری مشترکان خود تامین، دیزل ژنراتور‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و صرفه‌جویی برای تمام مشترکان باید با جدیت پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود: باتوجه به شرایط بحرانی صنعت برق و ناترازی موجود بین تولید و مصرف، ضروری است همه همکاران خدوم بصورت شبانه روزی پای کار باشند تا بتوانیم با اجرای دستورالعمل های ارسالی از سوی شرکت توانیر از جمله رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین به گذر موفق از پیک تابستان کمک کنیم.

همچنین در این نشست معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند .

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان