آزادگان ، ستارگان درخشان عرصه ایثارگری و پایمردی هستند
آزادگان ، ستارگان درخشان عرصه ایثارگری و پایمردی هستند
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرفراز و به منظور پاسداشت رنجها و رشادتهای این عزیزان ، با خانواده شادروان صادق استقامتی ، آزاده و جانباز تازه سفر کرده به کوی دوست و پدر یکی از کارکنان شاغل دیدار نمود .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در این دیدار با اشاره به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی ، از این روز به عنوان مظهری از افتخار و سربلندی و خاطره ای غرورآفرین یاد نمود که مصداق بارزی از نتیجه صبر و پایداری بود .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد ، آزاده و جانباز سرفراز صادق استقامتی ، با بیان اینکه ایشان علاوه بر ایثارگری و حضور در جبهه های جنگ در سالهای دفاع مقدس دو نشان افتخار جانبازی و آزادگی را نیز بر سینه داشته و در کنار تحمل سالها رنج و مشقت اسارت ، سالیان متمادی با آثار و ثمرات جسمی و روحی آن دوران زندگی نمود که در این بین نقش خانواده و به ویژه همسر ایشان در همراهی غیرقابل انکار است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه آزادگان به مثابه ستارگان درخشان در عرصه صبر و پایداری قلمداد میگردند افزود : سبک زندگی این جانباز و آزاده سرفراز با تکیه بر اعتقادات و باورها و اصول ارزشی و همچنین فرزندانی که با تربیت و رشد در محضر آن عزیز ، امروز در زمره کارکنان موفق و خوشنام و آینده دار بوده و حسن خلق و ادب و تواضع آنها بیانگر ویژگی های بارز پدر و مادر میباشد نشان از عدم دلبستگی به دنیا و زندگی مادی است .

همسر و فرزند این جانباز و آزاده فقید نیز که در اواخر خردادماه سالجاری با لبیک به دعوت حق و تسلیم در برابر مشیت الهی به یاران شهیدش پیوست در این دیدار با بیان برخی خاطرات از این عزیز ، سادگی ، وارستگی و عدم تعلق به دنیا ، عشق به آرمانهای انقلاب و رهبر و پاسداشت خون شهدا و گرامیداشت یاد آنها را از صفات و ویژگی های بارز آن فقید دانسته و اظهار داشتند که سالروز ورود آزادگان به میهن همواره برای ایشان بسیار ارزشمند و حتی مهمتر از روز تولدشان بود .

در این دیدار که نماینده امور ایثارگران و رئیس شعبه یک رشت نیز مدیرکل تامین اجتماعی استان را همراهی مینمودند با تقدیم لوح و هدیه ای از همسر گرانقدر این جانباز و آزاده فقید تقدیر گردید.

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان