در بلندمدت این طرح کمکهای شایان توجهی به سازمان و شرکای اجتماعی خواهد نمود . 
در بلندمدت این طرح کمکهای شایان توجهی به سازمان و شرکای اجتماعی خواهد نمود . 
نشست مشترک اعضای کارگروه طرح تحول دیجیتال اداره کل تامین اجتماعی گیلان و رابطین شعب شرق استان برگزار شد .

به گزارش رشتستان به نقل از اداره کل تامین اجتماعی گیلان علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تاکید بر ضرورت حرکت سازمانهای بزرگ به سمت بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین و فرهنگ سازی در جامعه در این خصوص ، افزود : طرح ۳۰۷۰ سازمان که با هدف ارائه ۳۰ خدمت بصورت غیرحضوری از طریق سامانه در دستور کار دارد جلوه ای باشکوه از اراده ای مصمم برای تسهیل و روانسازی فرایندها و رضایتمندی مخاطبان است .

وی با بیان اینکه کاهش مراجعات و هزینه های شرکای اجتماعی ، کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا ، کاهش ترافیک ، صرفه جوئی در زمان و هزینه ها از ابتدایی ترین دستاوردهای این طرح بوده و نتایج مثبت و ارزشمند آن در قالب تسریع امور و بهبود کیفی خدمت رسانی در ماههای آتی بصورت ملموس و مشهود و قابل توجه بروز مییابد خاطر نشان ساخت : در بلندمدت این طرح کمکهای شایان توجهی به سازمان و شرکای اجتماعی خواهد نمود .

علی حسین نژاد با اشاره به ضرورت همراهی و همسوئی و شناسایی گلوگاههای احتمالی در کار برای اصلاح ، رصد و پایش را در اجرای کار با اهمیت دانسته و خواستار سعه صدر و راهنمایی مناسب به مراجعان برای آشنایی بیشتر با سامانه خدمات غیرحضوری و خدمات رونمایی شده گردید .

محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز با بیان اینکه طی ۷ هفته سپری شده از آغاز طرح ، تاکنون از ۱۷ خدمت غیرحضوری رونمایی گردیده است اظهار داشت : ۷ خدمت در حوزه بیمه شدگان و ۹ خدمت در حوزه کارفرمایان و یک مورد در بخش مستمری ها بوده و انتظار میرود با توجه به فرهنگ حاکم بر استان و تجربیات گذشته ، در آینده نزدیک شاهد چشم اندازی روشن در این بخش باشیم .

وی همچنین خواستار نقش آفرینی و مشارکت همکاران برای تقویت استفاده از بستر فراهم شده گردید .