درخشش بانوان قایقران گیلانی در لیگ برتر آبهای آرام
درخشش بانوان قایقران گیلانی در لیگ برتر آبهای آرام
بانوان قایقران گیلانی در قالب تیمهای مختلف در رقابت های لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام کشور که به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شدمقام های ارزشمندی را کسب کردند.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان  مرتضی ورزلدوست مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: مرحله اول و دوم از هفته اول لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شد که در پایان این مسابقات بانوان گیلانی مقام های ارزشمندی را کسب کردند.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها و در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر الناز شفیعیان قایقران گیلانی از تیم بحر گستر پارس هرمزگان عنوان نخست و مقام قهرمانی را کسب کرد و تانیا کارگرپور دیگر بانوی قایقران دیگر استان از تیم میداف بوشهر عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در رشته کانوی یکنفره مسافت ۵۰۰ متر پریسا محمدزاده دیگر قایقران گیلانی از تیم بحر گستر پارس هرمزگان به مقام قهرمانی دست یافت و زیبا سماک‌ حرفه دیگر بانوی قایقران گیلانی حاضر در این رقابت ها از تیم آوا شهرکرد مقام سوم را بدست آورد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: در رشته کایاک یکنفره مسافت ۲۰۰ متر، مهسا آذری دیگر قایقران استان از تیم بانوان آوا شهرکرد عنوان سوم این رشته را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: همچنین در رشته کانوی یکنفره مسافت ۲۰۰ متر آتنا رئوفی گیلانی دیگر از تیم لاتیدان آوش هرمزگان با زمان ۵۵ ثانیه و ۵۰۷ صدم ثانیه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: در مسابقه چهار در ۲۰۰ متر امدادی نیزتیم قایقرانی بانوان آوا شهرکرد که مهسا آذری و زیبا سماک‌ حرفه دو قایقران استان را در ترکیب خود داشت، موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

وی اظهار کرد: در این رقابت ها باشگاه‌ های بحرگستر پارس هرمزگان، میداف بوشهر، کیوپلاس لرستان، لاتیدان آوش هرمزگان و آوا شهرکرد حضور داشتند که قایقرانان در مواد کایاک و کانوی یکنفره ۵۰۰ و ۲۰۰ متر و همچنین چهار در ۲۰۰ متر امدادی با هم به رقابت پرداختند.