آئین معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد
آئین معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد
آیین معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود با حضور مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین نقوی امام جمعه لنگرود، حجت الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونین پشتیبانی و مسکن شهری در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

​به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شتاب در فعالیتهای بنیاد مسکن نقلاب اسلامی استان در راستای خدمت به مردم و عمران و آبادانی روستاها را مهمترین برنامه بنیاد مسکن استان دانست. وی با اشاره به طرح جهش تولید مسکن در شهرستان گفت: تا کنون  ۱۰۰ واحد در دو گروه بنیاد ساخت و گروه ساخت در شهرستان در برنامه ریزی گردید که در مراحل آماده سازی زمین و دریافت پروانه ساختمانی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارش عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لنگرود گفت :‌ بنیاد مسکن شهرستان در نحوه ارائه تسهیلات و خدمات به قشر شریف روستائیان، ازعملکرد خوبی برخوردار بوده و امید است که این مهم در ظلّ تلاش و همّت کلیه پرسنل و سرپرست جدید و با استعانت از تجارب و تعامل جملگی عوامل در جهت ارتقاء  اهداف بنیاد مسکن کما فی السابق گام های موثری برداشته شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با توجه به اهمیت موضوع کمک به خانه دارشدن قشر محروم جامعه اظهار داشت : اطلاع رسانی به جامعه هدف جهت استفاده از تسهیلات و کمک های بلاعوض ازطریق مسئولین شهرستانی و محلی ، بهره گیری از معتمدین و خیرین روستاها در جهت دریافت کمکهای مردمی و تسریع در روند ساخت و مشارکت با گسیل ساختن امکانات و تجهیزات موجود، ضروری و مهم بوده که دراین بخش حمایت همه جانبه همه مسئولین ذیربط دراستان و شهرستان جهت تحقق این امرضروری  می باشد.

سپس امام جمعه لنگرود گفت:  امام راحل در سال ۵۸ با پیش بینی آینده کشور، بنیادی را بنا نهاد که امروز گره گشایی بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه مسکن در سطح کشور شده است. حجت الاسلام والمسلمین نقوی با اشاره به وظایف این نهاد انقلابی اظهار داشت: بر اساس نگاه بلند نظام اسلامی و صراحت قانون اساسی ایجاد سر پناه و مسکن سازی برای محرومان از مهمترین اهداف تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که این کار بزرگ با همت دولت و مشارکت خیران امکان پذیر است. گفت : ساخت مسکن برای نیازمندان و محرومان و آسیب دیدگان حوادث مختلف، کاری جهادی ، عبادتی است که اجر دنیوی و اخروی دارد.

در ادامه سرپرست فرمانداری  شهرستان،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یکی از نهاد های انقلابی معرفی کرد که به دنبال توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان است. وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ها گذشته طرح های عمرانی مناسبی را در مناطق محروم شهرستان عملی کرده است که افزایش سطح نسبی رفاه و بهداشت در محیط روستاها با تهیه و اجرای طرح هادی از جمله مهترین این فعالیت ها است.. جلالی افزود: تعامل با سایر دستگاه های اجرایی و همکاری در اجرای برنامه ها و طرح های شهرستانی از جمله مهمترین ویژگی های مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان لنگرود است.

در پایان مهندس جابر تقوا بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود معرفی گردید.

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان