جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان برگزار شد
جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان برگزار شد
ظهر روز بیست و دوم تیرماه ، جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان ، با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، معاونین و روسای دوایر ستادی در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست با توجه به در پیش بودن گرامیداشت هفته بهزیستی بر اجرای باشکوه برنامه ها و مراسمات در این ایام تاکید ویژه شد و در ادامه ضمن پیگیری مصوبات و مقررات جلسه قبل، برنامه های آینده و الزامات موازین اداری جهت پیشبرد اهداف سازمانی توسط اعضای شورا تشریح و تبیین گردید.

گفتنی است در پایان این نشست با احکام صادره از سوی ” محمد مهدی صدیقی” دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان و بنا به پیشنهاد رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر اداره کل بهزیستی گیلان؛ حجت الاسلام حمید نادم به عنوان دبیر شورای امربه معروف و نهی از منکر بهزیستی گیلان و دکتر عابدین قاسمیان بعنوان جانشین رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی گیلان معرفی گردیدند.

همچنین از سوی ” علی بهرامیان ” مدیرکل دفتر مدیریت و عملکر و امور حقوقی استانداری گیلان از “محمد برهود” رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی گیلان به منظور پیشبرد اهداف تعیین شده اداره کل بازرسی ، مدیریت عملکر و امورحقوقی استانداری گیلان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان