جامعه مستمری‌بگیران گیلان به المپیاد ورزشی دعوت شدند
جامعه مستمری‌بگیران گیلان به المپیاد ورزشی دعوت شدند
دکتر کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از مستمری بگیران استان اعم از بازنشستگان از کار افتادگان و همسران بازمانده مستمری بگیر این حوزه برای شرکت در المپیاد ورزشی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایرنا – دکتر کیوان مرتضوی مدیر کل تامین اجتماعی گیلان روز یکشنبه اول مرداد ۱۴۰۲ در این گفت و گو اظهار کرد: در راستای برنامه عملیاتی فعالیت‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و با هدف افزایش روحیه سلامتی، امید و نشاط در جامعه بازنشستگان امسال نیز همانند سال های اخیر نسبت به برگزاری المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران در ۲ مرحله استانی و کشوری در هشت رشته اقدام کرده است.

وی افزود: رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز، شنا، دارت، شطرنج و تیراندازی بین شرکت کنندگان زن و مرد در این المپیاد ورزشی مشترک بوده و فوتبال دستی نیز برای مردان و بدمینتون برای بانوان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان کرد: تمامی بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده مستمری بگیر مشمول تامین اجتماعی شامل مردان بالای ۵۰ و بانوان بالای ۴۵ سال می توانند برای رقابت در این المپیاد ورزشی ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: علاقمندان در گیلان دارای شرایط شرکت در المپیاد می توانند برای ثبت نام به شعب تامین اجتماعی و کانون های بازنشستگی در شهرستان های استان مراجعه کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان زمان ثبت نام را از امروزیکشنبه اول تا ۲۱ مرداد عنوان کرد و ادامه داد: زمان برگزاری این المپیاد به اطلاع ثبت نام شدگان خواهد رسید.

بر اساس آخرین آمار ۶ هزار و ۵۰۰ نفر مقرری بگیر، ۱۱۴ هزار نفر بازنشسته، هفت هزار و ۲۰۰ از کارافتاده و ۵۹ هزار نفر بازمانده زیر پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.

در زمان حاضر بیش از ۴۷۳ هزار بیمه شده اصلی زیر پوشش تامین اجتماعی استان هستند که ۵۶ درصد این تعداد را بیمه‌شدگان اجباری یعنی مشمولین قانون کار تشکیل می دهند .

  • منبع خبر : ایرنا