مراسم معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد
مراسم معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد
مراسم معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاون پشتیبانی، رئیس دفتر مدیرکل و مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در دفتر فرماندار شهرستان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مراسم معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاون پشتیبانی، رئیس دفتر مدیرکل و مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در دفتر فرماندار شهرستان برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم فرماندار آستانه اشرفیه از تلاش های مهندس فرشاد آذرپور در طول تصدی مسئولیت خود در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان  تقدیر و تشکر نمود. ذاکر استقامتی طی سخنانی بیان داشت زحمات و خدمات بنیاد مسکن در کشور در راستای مقاوم سازی مسکن روستایی،  توجه به بافتهای آسیب پذیر و نگاه ویژه به محرومین جامعه درخور تحسین  است واینگونه خدمات مایه دلگرمی و امیدواری مردم به نظام وانقلاب گردیده است. فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: دولت در راستای توسعه پایدار و متوازن روستاها با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به روستائیان گامهای مثبت و اثربخشی برداشته و بنیادمسکن انقلاب اسلامی نیز دراین زمینه به جد یاری رسان دولت بوده است. وی با اشاره به طرح اعطای تسهیلات ارزان قیمت بازسازی بافت روستایی اظهارداشت: بنیاد مسکن در راستای حمایت روستائیان عزیز و جلوگیری از مهاجرت آنان ازدیار آبا و اجدادی خود تسهیلات ارزان قیمتی را بمنظور مقاوم سازی مسکن روستایی درنظرگرفته است که انتظار میرود روستائیان عزیز برای حفظ جان خود وخانواده شان در برابر بلایای طبیعی ازاین تسهیلات  ارزان قیمت استفاده نمایند و دراین خصوص باید آگاهسازی لازم ازطریق بنیادمسکن و بخشداریها ودهیاریها صورت گیرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که به دست مسئولان داده می‌شود و مدیران باید بکوشند با ارایه خدمات و تلاش مضاعف به خوبی از این امانت پاسداری و حفاظت کنند. وی تصریح کرد: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نظام است و مسئولان نباید با اقدامات خود کاری کنند که این سرمایه ارزشمند از بین برود.  وی در خصوص افزایش جذب سهمیه مسکن روستایی درشهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: دهیاران باید با تعامل و همکاری با اعضای شورای روستا، ریش سفیدان و جامعه روستایی را با استفاده از قابلیت‌های طبیعی و امکانات آب و خاک در چارچوب اهداف و ابعاد توسعه پایدار حرکت کرده و در این زمینه اطلاع رسانی نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین قربان پور ضمن بیان سخنانی پیرامون اهمیت مسئولیتهای اجرایی بویژه در نهادی مانند بنیاد مسکن  که وظیفه اصلی آن خدمت به محرومین و قشر روستایی می باشد ؛ از خدمات ارزنده مهندس آذر پور در سمت سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تشکر نمود.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات مهندس فرشاد آذرپور تقدیر و مهندس سید ضیاء نبوی طی حکمی بعنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه منصوب شد
  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان