تمرین آنش نشانی در شرایط اضطراری در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت
تمرین آنش نشانی در شرایط اضطراری در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت
درهفته نکوهداشت پدافند غیر عامل ؛ به منظور حفظ آمادگی کارکنان و افزایش سطح آگاهی عمومی آنان درشرایط اضطراری تمرین آتش نشانی در انبار شهید بهمنی مقدم رشت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به گفته مجتبی شکوری ، مدیر منطقه ، این رزمایش با هماهنگی واحدهای عملیات ،ایمنی و آتش نشانی ،خدمات فنی و مهندسی ، حراست ، کنترل کیفیت و روابط عمومی منطقه  و به دو صورت تئوری و عملی انجام شد .
مدیر منطقه با اعلام اینکه این تمرین با حضور۳۰ نفر از کارکنان  در بازه زمانی یک ساعت و ۳۰ دقیقه انجام شد، افزود : « هرساله برای پیش بینی و مقابله با خطرات احتمالی در تاسیسات و عملیات این شرکت اعم از انبار نفت شهید بهمنی مقدم و مرکز سوختگیری هواپیمای شهید تمرین اطفای اسدپور تمرین آتش نشانی انجام می شود. »
وی اظهار کرد : « ارزیابی شرایط اضطراری و شناسایی نقاط قوت و ضعف ، بالا بردن ضریب ایمنی کارکنان و همچنین افزایش همکاری ازعمده اهداف برگزاری این تمرین اطفای آتش  است . »
به گفته وی، این دوره یک روزه ابتدا با آشنایی تعاریف نقطه اشتعال، احتراق و دامنه آتش، عوامل ایجاد آتش و راه‌های اصلی اطفای آن و نهایتا با تمرین عملی تزریق فوم با خودروی اطفای حریق، استفاده از دستگاه تنفسی، نحوه کارکرد با دستگاه گازسنج، تزریق فوم خاموش‌کننده و تشریح وظایف افراد در زمان سرریز فرآورده و… انجام شد  .

مانور 03
مانور 02
مانور 01

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان