تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در گیلان فعال است
تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در گیلان فعال است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت در این استان فعال و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

رشتستان – مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان روز سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در این گفت و گو  اظهار کرد: بروز مشکل سراسری در جایگاه های سوخت از صبح روز ( دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ) ارائه خدمات را با دشواری مواجه کرده بود که این مشکل همینک برطرف شده و هر ۱۲۹ جایگاه در سطح استان مشغول خدمات دهی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه سامانه هوشمند سوخت رسانی در کشور با اختلال مواجه شده بود، مسئولان این شرکت در گیلان تیم های مختلف را به جایگاه ها اعزام کردند تا مشکلات در زمان کوتاه برطرف شود؛ هم اینک تمامی جایگاه های سوخت در این استان به صورت آفلاین مشغول به خدمات دهی هستند.

وی اضافه کرد: جایگاه های عرضه سوخت استان در سریع‌ترین زمان ممکن تا شب گذشته به مدار عرضه سوخت بازگشتند و فقط پنج جایگاه باقیمانده بود که در بامداد امروز فعال شد تا هر ۱۲۹ جایگاه سوخت در گیلان فعال شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: همچنین بحث ارائه سوخت سامانه ای نیز در حال پیگیری است و طبق نظر کارشناسان این مشکل نیز به زودی برطرف خواهد شد تا هموطنان بتوانند از کارت سوخت خود نیز استفاده کنند.

شکوری خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی همه جایگاه های سوخت به صورت آفلاین در گیلان، مردم باید اندکی صبوری کرده و از مراجعه و تجمع در جایگاه ها خودداری کنند؛ هیچ افزایش قیمتی مطرح نیست و از سوی دیگر میزان موجودی سوخت در کارت ها نیز تغییر نمی کند.

  • منبع خبر : ایرنا