تشریح عملکرد نه ماهه مددکاری بنیاد گیلان
تشریح عملکرد نه ماهه مددکاری بنیاد گیلان
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان گیلان عملکرد نه ماهه اداره مددکاری و مشاوره در سال 99 را تشریح کرد.

به گزارش رشتستان به نقل از ایثار گیلان ، محسن کاظمیان باتشریح عملکرد نه ماهه اداره مددکاری و مشاوره در سال ۹۹ و با اشاره به انجام ۱۵ هزار و ۶۵۱ دیدار با ایثارگران، گفت: ۹۶۹۰ دیدار در قالب طرح سپاس و ۵۹۶۱ دیدار به صورت پایش سلامت انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا ادامه داد : امسال به منظور حفظ سلامتی جامعه ایثارگری و همچنین اطلاع از وضعیت آنان ۳۸ هزار ۱۶۴ تماس تلفنی با ایثارگران برقرار شد.

کاظمیان در خصوص معتمدین معین اظهار داشت: این استان دارای ۸۶۲ معتمد معین است که جهت هماهنگی ۱۲۳ جلسه هیات اجرایی و ۲۹ جلسه شورای مشورتی با فرمانداران سطح شهرستان‌ها برگزار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به بررسی مداوم روش های نوین خدمت رسانی و لزوم ایجاد هماهنگی در ارائه خدمات به ایثارگران گفت : جلسات کمیته های تخصصی مددکاران و مشاوران ، آموزش خانواده ، رسیدگی به موارد خاص و  مشاوره به همین منظور به صورت مستمر تشکیل می شوند.

معاون تعاون بنیاد استان گیلان با تاکید بر اهمیت برپایی جلسات آموزشی و مشاوره ای افزود : برگزاری ۳۹۵۱ جلسه مشاوره فردی ، ۴۵ جلسه مشاوره گروهی و ۵۷ جلسه آموزش خانواده که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده اند از دیگر اقدامات حوزه مددکاری می باشد.