تداوم فرآیند احداث تقاطع های غیر همسطح نیروی دریایی و آیت الله رودباری با نظارت شورای اسلامی و پیگیری شهــردار
تداوم فرآیند احداث تقاطع های غیر همسطح نیروی دریایی و آیت الله رودباری با نظارت شورای اسلامی و پیگیری شهــردار
پژوهش ها نشان می دهد که حمل و نقل همواره به عنوان بزرگ ترین چالش زیرساختی در شهرها و حاشیه شهرهای بزرگ مطرح بوده و در این راستا احداث تقاطع های غیر همسطح شهر رشت در قالب طرح عمرانی میثاق عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، طرح عمرانی میثاق که با هدف بازگشایی شبکه معابر جدید و همچنین ایجاد تقاطع های غیر همسطح در تقاطع های با حجم ترافیک بسیار با مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در تامین اعتبارات لازم و پیگیری جدی رحیم شوقی شهردار رشت عملیاتی شده ، امکان دسترسی شهروندان به شبکه های مناسب را افزایش داده و علاوه بر تسهیل تردد، زمینه رشد اقتصادی این مناطق را فراهم می کند.

طرح اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی (۷ آذر) به طول ۴۱۰ متر و عرض ۱۸ متر با مشخص شدن پیمانکار تجهیز کارگاه شده و با همراهی دستگاه های اجرایی مرتبط به ویژه پلیس راهور و مرکز  آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم  در حال انجام است.
تقاطع غیر همسطح آیت الله رودباری از جمله پروژه های عمرانی طرح میثاق شهرداری رشت محسوب می شود و به طول ۳۸۰ متر و عرض ۹ متر متصل کننده خیابان آیت الله رودباری به کمربندی حد فاصل میدان انتظام و میدان گاز است که با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار مربوطه عملیاتی شده تا در بازه زمانی مشخص به منظور برطرف کردن گره های ترافیک شهری به بهره برداری برسد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت