تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از خدمات صادقانه و ارزشمند همکار بازنشسته
تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از خدمات صادقانه و ارزشمند همکار بازنشسته
صبح روز چهارم تیرماه؛ مراسم تقدیر و تجلیل از خدمات چندین ساله ی " اسماعیل حسین زاده " کارمند زحمتکش بهزیستی گیلان با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل و سایر کارکنان بهزیستی گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ، در این مراسم سیدمهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از زحمات و تلاش خستگی‌ناپذیر و تقدیر از حسن سابقه و اخلاق نیکوی این همکار خدوم اظهار داشت: همکاران صادق و دلسوز همواره در یادها ماندگار خواهند شد و خدمات صادقانه ی آنها تا مدتها برجای خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان کوه تجربه و تبحر هستند و این گنجینه های ارزشمند همواره باید مورد احترام سایر همکاران شاغل باشند و از تجربه این عزیزان بهره گرفته شود.

گفتنی است ” اسماعیل حسین زاده ” از آزادگان و جانبازان معزز هشت سال دفاع مقدس می باشند که پس از تحمل ۳۲ ماه اسارت و با داشتن ۳۵ درصد جانبازی پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه در بهزیستی استان گیلان به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و به منظور انتقال تجربیات ارزشمند، بصورت داوطلبانه در حوزه های فرهنگی و گزینش جهت خدمت رسانی به جامعه هدف همچنان با اداره بهزیستی ادامه ی همکاری می نمایند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان