رییس کل دادگستری استان گیلان دستور توقف عملیات پروژه رستوران دریایی آستارا را صادر کرد
رییس کل دادگستری استان گیلان دستور توقف عملیات پروژه رستوران دریایی آستارا را صادر کرد
احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از پروژه رستوران دریایی آستارا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از پروژه رستوران دریایی آستارا بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هدف از این بازدید را گزارشات مردمی، بررسی نحوه واگذاری پروژه رستوران دریایی آستارا و تعهدات مجری آن دانست و اظهار داشت: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان از امروز عملیات این طرح متوقف می شود و دادستان آستارا مکلف است تا بررسی های لازم در خصوص قرار گرفتن رستوران در حریم ۶۰ متری ساحل را انجام دهد و در صورت رویت هر گونه تخلف، برابر قانون برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست های دولت مبنی بر آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل دریا که از حقوق عامه تلقی می شود تصریح کرد: مسئولان مربوطه نیز موظف به پیگیری این مشکل هستند و افراد حقیقی یا حقوقی که به این حریم تجاوز نموده باشند باید هرچه زودتر در جهت رفع آن اقدام نمایند.

  • منبع خبر : دادگستری کل استان گیلان