بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ۳۰۰ تخت خوابی و فوق تخصصی خواهد شد
بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ۳۰۰ تخت خوابی و فوق تخصصی خواهد شد
با موافقت دانشگاه علوم پزشکی با افزایش 100 تخت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت متعلق به تامین اجتماعی گیلان ، این مجموعه به بیمارستان فوق تخصصی تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به گفته روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به نقل از سایت مدیریت درمان این مجموعه ، دکتر ابراهیمی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی موافقت خود را مبنی بر افزایش ۱۰۰ تخت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت اعلام نموده است اظهار داشت : با افزایش تخت های این بیمارستان از ۲۰۰ به ۳۰۰ ، این مجموعه بزرگ بیمارستانی از تخصصی به فوق تخصصی تبدیل خواهد شد .

مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان این اقدام ارزشمند را در راستای اهداف سازمانی در مسیر توسعه و ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی جامعه هدف برشمرد .

دکتر حسین ابراهیمی همچنین از تجهیز ۱۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی گیلان به دیزل ژنراتور با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داده و اظهار داشت : این مهم نیز همسو با تدابیر اتخاذ شده جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه و مدیریت بحران انجام گرفته و در کاهش آسیب های جبران ناپذیر در بخش سلامت مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان