برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران در گیلان ماحصل توانمندی اساتید و بخش جراحی عروق است
برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران در گیلان ماحصل توانمندی اساتید و بخش جراحی عروق است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: برگزاری کنگره عظیم میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران در گیلان ماحصل توانمندی اساتید و بخش جراحی عروق است.
به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین آغازین کنگره‌ میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران در تالار مرکزی شهر رشت اظهار کرد: بخش جراحی عروق از سال ۱۳۹۵ در گیلان شروع و پس از تربیت متخصص و اعتلای این رشته در جهت توسعه دانشگاه، اکنون ما حصل آن برگزاری یک کنگره عظیم در استان است.
وی یکی از راهبردهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان را رایزنی با انجمن‌های تخصصی دانست و افزود: برگزاری سمپوزیم تخصصی کاربرد مصورسازی در علوم پزشکی، نقش تروما و پاراکلینیک و اکنون نیز کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران از جمله این برنامه‌ها در جهت توسعه نظام آموزش علوم پزشـکی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود بخش جراحی عروق در گیلان را یکی از بخش‌های آبرومند دانست و گفت: لازم است توسعه بخش‌های آموزشی درمانی را در تمامی رشته‌ها داشته باشیم.
دکتر آشوبی همچنین از مسوولان انجمن جراحان عروق ایران خواست تا به منظور هم افزایی و توسعه علوم آموزشی و درمانی جراحی عروق، از بخش مذکور در گیلان بازدید کنند.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان