پیام تبریک مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار
آقای مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در پیامی ١٧ مرداد ماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران را تبریک گفتند.

​به گزارش پایگاه حبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

متن پیام بدین شرح است:

۱۷ مرداد یادآور سالروز شهادت راوی صدیقی است که درکسوت خطیر خبرنگاری و برای ثبت صحیح تاریخ و بازگویی حقیقت از جان خود مایه گذاشت و در آوردگاه جهاد و شهادت جاودانه شد. بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقاء سطح آگاهی افراد به منظور رسیدن به رشد فکری در راستای روشنگری است و این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسئولیت اجتماعی خبرنگاران است.

شان و منزلت خبرنگاران طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران، بدان جهت است که همواره سعی بر آن داشته اند با تلاشی وافر جهان را با هاله ای از صداقت و قداست در هم آمیزند تا انچه را که عرضه می دارند ارزشی خدایی به خود گیرد.

مهندس دائمی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستن و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست خاطر نشان کرد نامگذاری یک روز به عنوان روز خبرنگار فرصت مناسبی برای قدر شناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقایق می پردازند که  رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشند

تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصت مغتنمی است تا از قلم ارزشمند خبرنگاران نظام جمهوری اسلامی در راستای رسالت پیام عاشورا در قالب “رسانه عاشورایی” به خوبی استفاده کنیم.

اینجانب برخود وظیفه میدانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون از درگاه حضرت احدیت دارم.

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان