حفظ حرمت و کرامت مخاطبین و پاسخگوئی دقیق و مناسب باید سرلوحه تکالیف کارکنان قرار گیرد
حفظ حرمت و کرامت مخاطبین و پاسخگوئی دقیق و مناسب باید سرلوحه تکالیف کارکنان قرار گیرد
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در جلسه شورای اداری این مجموعه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مخاطبین و پاسخگوئی اقناعی و جامع با تکیه بر رفتار و اخلاق پسندیده و گشاده روئی را اولویت تکالیف کارکنان مجموعه برشمرد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان  به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در این نشست که با حضور تمامی معاونین ، روسای ادارات تخصصی و روسای شعب شهرستانی انجام پذیرفت با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی و شناخت وضع موجود برای اتخاذ تصمیم گیری های مطلوب و کاربردی ، اظهار داشت ظرفیت خوبی در استان وجود داشته و باید با تمهیدات مناسب جایگاه گیلان را در رتبه بندی ها به سطوح اصلی آن برسانیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماهیت اجتماعی سازمان و گره خوردن آن با شرکای اجتماعی ، بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران را دارای منزلت و جایگاهی ارزشمند دانسته و اذعان داشت تمامی شهروندان و مخاطبین شایسته تکریم و دارای حرمت بوده و حفظ کرامت آنها و پاسخگوئی دقیق و جامع با رویکرد اقناعی باید سرلوجه تکالیف هر یک از کارکنان باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان رفتار و کردار مناسب و اخلاق پسندیده در برخورد با مخاطبین را از عوامل اثرگذار در تقویت تعاملات و فضای اعتمادسازی برشمرده و با تاکید بر لزوم رعایت این مهم افزود : باید پاسخگوئی به مراجعات در سطح شهرستانها با کیفیتی انجام پذیرد که فرد نیاز به پیگیری و مراجعه به استان را نداشته باشد .

شایان ذکر است بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در زمره افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار دارند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان