برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشن انقلاب
برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشن انقلاب
معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار گیلان در این جلسه با تاکید بر اینکه مردم مانند روزهای نخست پیروزی انقلاب، برای اعتلای آرمان های نظام اسلامی اهتمام و عزمی جدی دارند؛ بر لزوم تداوم رعایت توصیه های بهداشتی در برپایی جشن های آیینی و ملی همچون اعیاد شعبانیه و روز ملی جمهوری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمود قاسم نژاد روز (یکشنبه۲۴ اسفند) در جلسه ستاد گرامیداشت روز جمهوری اسلامی با تقدیر از زحمات و تلاش های همه دست اندرکاران برگزاری پرشور یوم الله ۲۲ بهمن و حضور با شکوه مردم همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: مردم عزیز ما همواره در برگزاری مناسبت های مذهبی و ملی پیشگام بوده اند و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله این مناسبت هاست که با اراده مردم شریف ایران علیه ظلم و بیداد رژیم شاهنشاهی، به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه حضور مردم و وقوع انقلاب اسلامی منجر به شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد، افزود: امسال نیز علی رغم محدودیت های کرونایی و عدم امکان برگزاری راهپیمایی، شاهد رژه بزرگ خودرویی با حضور عموم مردم انقلابی بودیم که نشان از عزم جدی آنان در تداوم مسیر انقلاب و تحقق آرمان های والای آن دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را از دیگر مناسبت های ملی مهم دانست و خاطرنشان ساخت: این روز، روز جمهوریت و اسلامیت نظام است و از این جهت حائز اهمیت است که در همان آغازین ماه های پیروزی انقلاب اسلامی، نوع حکومت به رای مردم گذاشته می‌شود.

 قاسم نژاد ادامه داد: این موضوع دستاوردی بزرگ برای ملت عزیز محسوب می شود، چرا که در کنار دین اسلام که پایه حکومت اسلامی تلقی می شود، جمهوریت نظام و مردم سالاری را نیز به رخ جهانیان می کشد.

وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه های مختلفی در نقاط مختلف استان برگزار می شود و انتظار می رود شهرداری ها در این ایام چراغانی و آذین بندی معابر شهری را در دستور کار قرار دهند.

معاون استاندار گیلان همچنین با تبریک به مناسبت در پیش بودن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بسیاری از مردم ما در گذشته و حال، در این ایام به برگزاری مراسم های جشن و شادی اقدام می کنند که باید در برگزاری این جشن ها رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه جدی باشد.

در پایان این نشست از زحمات اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان با اهدای لوح تقدیری از سوی معاون استاندار گیلان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تجلیل به عمل آمد.