برگزاری اولین جلسه هم اندیشی در خصوص راه اندازی مرکز توانمندسازی و صیانت از معتادین در بهزیستی گیلان
برگزاری اولین جلسه هم اندیشی در خصوص راه اندازی مرکز توانمندسازی و صیانت از معتادین در بهزیستی گیلان
صبح روز شانزدهم مردادماه؛ اولین جلسه هم اندیشی در خصوص راه اندازی مرکز توانمندسازی و صیانت از معتادین با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان؛ کریم تقی زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب گیلان، محمدعلی اباذری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ، دکتر امیر رحیمیان معاون توسعه پیشگیری بهزیستی گیلان و سایر مسئولین دستگاه های ذیربط در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست در خصوص ظرفیت های دستگاههای استان جهت راه اندازی و خدمات بهتر، مباحثی را مطرح و بر لزوم بازدید میدانی از مرکز توانمندسازی استان مجاور جهت راه اندازی مناسب با تصمیم نهایی اعضای شورا تاکید کرد.

همچنین دکتر امیر رحیمیان معاون توسعه پیشگیری بهزیستی گیلان نیز به شرح کامل فعالیت مرکز توانمندسازی و صیانت معتادین ، ظرفیت مرکز و وظایف کلیه دستگاهها پرداخت و خواستار همکاری تنگاتنگ دستگاه های ذیربط در جهت انجام صحیحی امورات محوله شد.

در ادامه کریم تقی زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب گیلان نیز راه اندازی مرکز توانمندسازی و صیانت از معتادین را امری مهم برشمرد و بر لزوم استفاده از ظرفیت سامانکده شهرداری جهت راه اندازی این مرکز تاکید کرد.

همچنین محمدعلی اباذری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز موضوع بازدید از مرکز توانمندسازی دو استان را مطرح نموده و پیشنهاد گردید تا ضمن بازدید گروهی از مرکز توانمندسازی و صیانت از معتادین، مسئول این استان را برای بازدید از مرکز مذکور استان مجاور اقدام نماید.

 در ادامه این جلسه نیز مسئولین سازمانهای دیگر همچون دانشگاه علوم پزشکی ، کمیته امداد امام خمینی(ره )، نیروی انتظامی ، زندانها و فنی و حرفه ای، ضمن بیان مباحث کاربردی و پیشنهادات، آمادگی سازمان خود در خصوص همکاری لازم جهت راه اندازی مرکز توانمندسازی و صیانت از معتادین در استان گیلان را اعلام نمودند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان