طرح مشترک هیات نجات غریق و غواصی و تیم واکنش سریع هلال احمر استان گیلان‌ برگزار شد
طرح مشترک هیات نجات غریق و غواصی و تیم واکنش سریع هلال احمر استان گیلان‌ برگزار شد
این مانور با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر عامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر و رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان برگزار شد.
به گزارش  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛* طرح مشترک هیات نجات غریق و غواصی و تیم واکنش سریع هلال احمر استان گیلان‌ به مناسبت هفته پیشگیری از غرق شدگی در سد خاکی سقالکسار شهرستان رشت برگزار شد

بر اساس این گزارش: تاریخ یکم تا هفتم خرداد ماه از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، هفته پیشگیری از غرق‌شدگی اعلام شده است، در همین راستا طرح مشترک هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان و تیم واکنش سریع هلال احمر استان گیلان‌ در سدخاکی سقالکسار آموزش تمرینی پیشگیری از غرق شدگی به صورت نمادین برگزار شد.

گفتنی است: این مانور با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر عامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر و رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان برگزار شد.

شایان ذکر است: این طرح مشترک با حضور تیم واکنش سریع هلال احمر و نجات غریق و غواصی، مربیان، پیشکسوتان، مسئول کمیته آموزش، مسئول کمیته پیشگیری از غرق شدگی، مسئول تیم واکنش سریع و تعدادی از منجیان غریق و نیروی های امدادی اجرا شد.