برنامه های تشویقی ویژه مشترکان صنعتی خوش مصرف برای زمستان درنظر گرفته شده است
برنامه های تشویقی ویژه مشترکان صنعتی خوش مصرف برای زمستان درنظر گرفته شده است
دکتر محمداسماعیل هنرمند: همانند فصل تابستان ضمن مکاتبه با صنایع فعال در استان، اقدامات تشویقی ویژه مشترکان صنعتی برای زمستان هم پیش بینی شده تا به نحوی شایسته در مصرف گاز و برق صرفه جویی و مدیریت صورت پذیرد.

به گزارش رشتستان به نقل از توزیع برق گیلان مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به سرمای هوا و افزایش مصرف گاز در سطح کشور، نیروگاه های تولید برق نیز که با مصرف گاز فعالیت می کنند در وضعیت هشدار قرار دارند و براساس پیش بینی ها، زمستان سرد و سختی را پیش رو خواهیم داشت و در صورت عدم توجه به مصرف بهینه انرژی، در تامین برق و گاز ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: مشترکین استان در تعرفه های مختلف از جمله خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی می توانند با مصرف بهینه خود از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت مصرف بهینه ی انرژی و رصد فعالیت دستگاه های اجرایی در این زمینه، با اعزام تیم های تخصصی ، مصرف ادارات استان مورد پایش و ممیزی قرار می گیرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اعلام کرد: در راستای دستورالعمل های ارسالی از سوی شرکت توانیر مبنی بر لزوم برداشتن فشار از نیروگاههای تولید برق در فصل سرد، اینشرکت طرح تعدیل موقت روشنایی معابر را در استان اجرا کرد تا روشنایی برق و گرمای منازل هموطنان پایدار بماند.

وی در پایان تصریح کرد: راحت ترین راه برای اعلام مشکلات حوزه برق از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می باشد که از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  قابل دسترس است.